Вівторок, 21.05.2024, 17:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Талашко О.А. - вчитель Луцької ЗОШ №13

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання

Матеріали та завдання 7кл. на 13.04 -17.04. 2020
12.04.2020, 10:12

Тема: Специфіка розкриття образу Бермана. Новела «Останній листок».

 

Завдання 1. Опрацювати матеріал «Анкета новели «Останній листок» http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit

 

Завдання 2. Опрацювати характеристику Бермана.

 

Старий Берман був художником. Йому вже перевалило за шістдесят, і борода у нього, як у скульптури Мікеланджело ‘‘ Мойсей ‘‘ кільцями спускалася з його голови сатира на тіло карлика. В мистецтві Берман був невдахою. Сорок років тримав він у руках пензель, але й на крок не наблизився до своєї Музи, щоб хоч торкнутися краю її мантії. Він весь час збирався створити шедевр, але навіть не почав над ним роботи. Уже кілька років, як він не малював нічого,крім якоїсь мазанини – вивісок та реклам. На шматок хліба він заробляв, позуючи тим молодим художникам з колонії, які не могли платити натурникові – професіоналу. Він занадто багато пив і ще не облишав балачок про свій майбутній шедевр. Що до всього іншого, то це був буркітливий дідок, який нещадно знущався з усякої делікатності, в кому б вона не виявлялася, і дивився на себе як на сторожового пса, спеціально поставленого захищати двох молодих художниць у студії нагорі…

…Сью застала Бермана,від якого тхнуло ялівцівкою…В кутку стояв мольберт з підрамником, на якому було натягнуте чисте полотно, що вже двадцять п‘ять років чекало перших штрихів шедевра…

Старий Берман з червоними очима, які помітно сльозилися, галасливо виявив свою зневагу…Вони зупинилися біля вікна й з острахом подивилися на плющ…Потім мовчки перезирнулись…

…Берман у старій синій сорочці, зображаючи відлюдька – золотошукача, всівся на перекинутому догори дном чайнику, що правив за скелю…

 

Завдання 3.

 Вправа «Гронування»

З перелічених якостей людей виділіть ті, що були притаманні Берману.

Створіть асоціативне гроно

 

Вміння співчувати                                   Мудрість

Миролюбність                                         Почуття власної гідності

Обов’язковість                                         Доброта

Терпимість                                               Витримка

Вміння прощати                                                Небайдужість

Почуття відповідальності                        Дисциплінованість

Правдивість                                             Ініціативність

Доброзичливість                                               Веселість

Мужність                                                  Скромність

Вміння працювати в колективі                Сміливість

Щедрість                                                  Цілеспрямованість

Слухняність                                             Надійність

Готовність до самопожертви                            Тактовність

Чесність                                                    Вірність

Чуйність                                                   Милосердя

 

Завдання 4.

Заповнити таблицю «Риси характеру Бермана».

Позитивні риси характеру

Негативні риси характеру

 

 

 

 

Завдання 5.

Ставлення читача до героя

«Мікрофон»: «Про Бермана я думаю…» (2-3речення)

 

 

 

 

 

Тема: Герберт Джордж Уеллс – видатний англійський фантаст. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця».

 

Завдання 1

Робота з опорною таблицею «Фантастика: характерні ознаки» (виписати тільки визначення)

Опорна схема «Фантастика: характерні ознаки»

 

 

Фантастика (гр. - мистецтво уявляти): різновид художньої літератури, спосіб художнього творення, в основі якого лежить нереальне, уявне, чарівне, надприродне. Фантастичне - це плід уяви й вигадки автора, спосіб вираження його думок і прагнень. Вигадане, малоймовірне, химерне.

 

У міфології

У фольклорі

 

У літературі

 

Бог ілюзій Фантаз (брат бога сну Морфея), підземне царство Аїда, безодня Тартар, чудовиська (Кербер, Тіфон, Єхидна, Медуза Горгона, Сцілла й Харібда, лерней- ська гідра, гека- тонхейри та ін.

Чарівні казки (чарівні герої, чарівні події, чарівні предмети)

 

 

 

Художні твори, в яких неймовірне зображується як дійсне, а дійсне - як неймовірне.

Наукова фантастика: художній прогноз майбутнього розвитку науки, техніки, цивілізації взагалі (модель майбутнього). Нереальність зображуваного при ілюзії науково-технічної правдоподібності. Опис вигаданих наукових відкриттів, суперечності розвитку науки та існування людства. Широке вживання наукових термінів, неологізмів. Засновник жанру - Жуль Верн.

Фентезі - жанр фантастичної літератури, дія якого відбувається у вигаданому світі (іншосвіття), побудованому на казковій або псевдоісторичній основі. Дива і вигадка є основою художньої реальності. Від наукової фантастики відрізняється відсутністю псевдонаукових та макабричних (жахливих, смертоносних) тем. Майстри фентезі: Джон Рональд Руел Толкін, Клайв Стейплз Льюїс, Урсула Ле-Гуїн, Джордж Мартін, Роберт Джордан, Анджей Сапковський, та багато інших.

 

 

 

 

 

Завдання 2

Знайомство з письменником.

- (у підручнику с.221-222)

- перегляд відео

https://youtu.be/PP9qP3BE5Rw

- матеріал за посиланням http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/7_klas/gerbert_uells_dopomoga_uchnju/16-1-0-992

Завдання 3

Скласти каталог запитань для інтерв’ю з Г.Уеллсом  (5-6запитань)

Завдання 4

Прочитати новелу «Чарівна крамниця» с. 223-231

 

Категорія: Дистанційне навчання | Додав: otalasko
Переглядів: 233 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
сайт школи №13