Зміни в практиці вітчизняної
освіти, що відбулися останніми роками, не залишили осторонь жодний
аспект шкільної справи. Нові принципи особистісно орієнтованої освіти,
індивідуального підходу, суб'єктності в навчанні, що прокладають собі
шлях, вимагають насамперед нових методів навчання. Школі, що
оновлюється, потрібні такі методи навчання, які б: • формували активну, самостійну й ініціативну позицію учнів у навчанні; • розвивали, насамперед, загальнонавчальні вміння та навички: дослідні, рефлексивні, само-оцінні; •
формували не лише вміння, а й компетенції, тобто вміння, які
безпосередньо пов'язані з досвідом застосування їх у практичній
діяльності; • були пріоритетно націлені на розвиток пізнавального інтересу учнів; • реалізовували б принцип зв'язку навчання з життям. |