Тема: Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві. (2 уроки)
Завдання 1.
Опрацювати файл «Дидактичні матеріали».
Завдання 2.
Скласти візитівку твору.
Автор
|
|
Назва
|
|
Рік написання
|
|
Жанр
|
|
Тема
|
|
Ідея
|
|
Проблематика
|
|
Символіка
|
|
Завдання3.
Літературний диктант
1. Події в романі відбуваються (де і коли?)
2. Основне завдання пожежників у романі - …
3. Замислитися над тим, що діється навколо, Гая Монтега спонукав(ла) …
4. Одужання Гая Монтега почалося з …
5. Сигнал тривоги на Монтега та його дім був поданий (ким?) …
6. Жінку Монтега - Мілдред – цікавлять лише …
7. Монтег спілкувався з Фабером за допомогою …
8. Гай Монтег, утікаючи від механічного пса, приєднується до …
9. Наприкінці твору звучить легенда про …
10. Люди, на думку Р.Бредбері, розівчилися робити найголовніше, те, що відрізняє їх від тварин, - …
11. Книга за Р.Бредбері – це …
12. Ідея роману - …
Завдання 5.
Скласти асоціативне гроно до образу Монтега.
Завдання 6. (за бажанням)
Підготувати повідомлення про наслідки глобальних катастроф з вини людини у сьогоденні та нещодавньому минулому.
|