Неділя, 05.05.2024, 12:36
Вітаю Вас Гість | RSS

Талашко О.А. - вчитель Луцької ЗОШ №13

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Наук.-метод. діяльність

Майстер-клас
[ Викачати з сервера (1.29 Mb) ] 15.10.2013, 10:11
Тема: Головні засоби творення комічного та їхня роль у характеристиці персонажів і розкритті ідеї оповідань А. Чехова.

(Об’єднати учнів у групи за кольором листочків)
-    Побажання гарного настрою, задоволення від роботи.
1.Прийом  «Мікрофон»
- Що допомагає витримати всі складності життя?
(Учні говорять і силу волі, і про характер, і про допомогу друзів, і про комічне сприйняття життя)
2.Прийом «Асоціативний кущ».
А які асоціації викликає у вас слово «комічне».
(учні записують на аркушах свої асоціації, а потім прикріплюють їх на дошці).
3. Робота в групах. Опрацювання понять гумор, сатира, іронія, сарказм.
(учні опрацьовують визначення терміну і за допомогою смайлика відтворюють суть комічного засобу)
Гумор (від англ.humour - настрій)– різновид комічного; весела, добродушна насмішка над кимось або чимось.
Сатира (від лат. satura  - суміш, усяка всячина) - сміх викривальний, нещадний. Він спрямований на викорінення явищ, які письменник вважає ганебними для суспільства.
Сарказм(від грец. sarkaso – рву м'ясо)- різновид  комічного; їдка, викривальна, особливо дошкульна насмішка, сповнена крайньої ненависті і гнівного презирства.
Іронія(від грец. eironeia– удаване незнання) – різновид комічного, прихована насмішка.
4. Прийом «Незакінчене речення»
- А.П.Чехов у своїх оповіданнях використовує такий вид комічного, як…
- Це допомагає йому…
(Підлабузництво, чиношанування, самоприниження – ганебні явища для суспільства.)

Категорія: Наук.-метод. діяльність | Додав: sasha-str | Теги: Майстер-клас, Красікова Олена
Переглядів: 585 | Завантажень: 50 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
сайт школи №13