Середа, 01.05.2024, 01:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Талашко О.А. - вчитель Луцької ЗОШ №13

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Система уроків за повістю Ч.Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"

Тема: Розвиток мовлення№2 (письмово). Складання анкети головного героя (за повістю Ч.Діккенса).

Мета: поглиблювати в учнів знання і розуміння тексту «Різдвяної пісні...»;

розвивати в школярів навички складання анкети головного героя;

виховувати в дітей кращі людські якості.

Обладнання: підручники із зарубіжної літератури, зошити, карточки з завданням, мультимедійна презентація.

Тип уроку: урок систематизації і узагальнення вивченого матеріалу

Епіграф: ...Я вже не той чоловік, що був раніше…

Я вже не хочу бути тим, чим я був…

Ч.Діккенс

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Добрий день діти. Сьогодні у нас з вами останній урок за повістю Ч.Діккенса «Різдвяна пісня в прозі». Остання подорож зі Скруджем. А що роблять в останній день будь-якої подорожі? Правильно. Намагаються отримати якомога більше вражень і позитивних емоцій, відвідати, побачити те, що ще не встигли, зробити підсумок подорожі.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

Гра «Ти - мені, я - тобі»

Учні обмінюються запитаннями вікторини, які підготували вдома.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Вступне слово вчителя.

Ось і добігає кінця наша зустріч із героями повісті Ч.Діккенса. Чи була вона для вас цікавою, повчальною, чи залишила слід у ваших серцях, покаже час. На попередніх уроках ми досліджували, як могло статися, що самостійний, спокійний хлопчик перетворився на скупого «жмикрута»,який усе життя те й робив ,що накопичував гроші. Ми проаналізували твір і виявили причини деградації та переродження

Скруджа з «Різдвяної пісні в прозі». А сьогодні ми узагальнимо свої спостереження у вигляді творчої роботи.

ІV. Оголошення теми й мети уроку. Запис у зошити.

Тема нашого уроку: Складання анкети головного героя (за повістю Ч.Діккенса).

Сьогодні ми будемо на уроці поглиблювати знання і розуміння тексту «Різдвяної пісні...»; розвивати навички складання анкети головного героя.

V. Робота над складанням анкети головного героя.

1. Інструктаж по картці «Анкета літературного героя».

2. Письмова робота.

VI. Рефлексія. Підбиття підсумків уроку.

1. Інтерактивна вправа «Відгуки».

2. Підсумкове слово вчителя.

Ось ми і закінчили вивчати «Різдвяну пісню у прозі», яку сам Діккенс назвав «…повістю про переродження людини, яка понад усе цінувала дзвін монет» Скоро і ми будемо святкувати Різдво - єдиний з усіх днів», коли ширшають вузькі серця, найкращий в році добрий, веселий, привітний день» (Звучить музика «Різдвяні дзвоники») Тож нехай різдвяний дзвін розбудить замкнені людські душі, як розбудив душу Скруджа.

Запам’ятайте , діти, слова Діккенса «Май душу, май серце і будеш людиною на всі часи» (Епіграф уроку)

VII. Домашнє завдання.

- прочитати повість М.Гоголя «Ніч перед Різдвом»;

- * Творче завдання. Написати твір на тему «Дивовижна історія різдвяної монетки» (із поєднанням елементів реального та фантастичного).

Категорія: Мої статті | Додав: olenatalasko (26.03.2019)
Переглядів: 374 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
сайт школи №13