Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
Всього матеріалів в каталозі: 43 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Тема: «Шануй батька і неньку, то буде тобі скрізь гладенько». Любов до батьків, турбота про них. Мета:
виховувати у дітей любов та повагу до батьків, турботу про них,
шанобливе ставлення до їхніх настанов та порад, бажання щоденно
піклуватися про їхнє здоров’я, не завдавати їм душевного болю негідними
вчинками; прищеплювати бажання бути гідними дітьми своїх батьків,
прагнення приносити щастя в свій дім. Форма заходу: етична бесіда. Обладнання: фотовиставка « Мої батьки»; афоризми та прислів'я про батьків, родину; аудіозаписи пісень про батьків. |
Тема: Творімо милосердя разом. Мета:
Створити умови для виховання небайдужого ставлення до людей, які
потребують допомоги; формувати і розвивати в підростаючого покоління
моральні чесноти, шляхетність, почуття милосердя. |
Тема: „Жити у світі книжок" В. Сухомлинський. Навчальне аудіювання. Мета.
Сприяти усвідомленню необхідності багато читати, спонукати до
підвищення інтелектуального рівня учнів; розвивати мовленнєві здібності
учнів, навички аудіювання; виховувати почуття обов'язку щодо навчання і
читання, любов до книги, національну гордість. Епіграф
уроку: Якщо з дитинства у дитини не виховано любові до книжки, якщо
читання не стало її духовною потребою на все життя, в роки отроцтва душа
підлітка буде порожньою. Обладнання: плакати, написи на дошці: 1. Книжка повинна стати для кожного вихованця другом, наставником і мудрим учителем. 2. З книжки починається самовиховання, Індивідуальне духовне життя. 3. Нехай книжка захоплює гак. ніч улюблена мелодія, як прекрасний танок. |
Тема: Добро починається з тебе Мета:
ознайомити учнів із поняттям «добро», його різними проявами та
складниками; формувати в учнів ціннісне ставлення до власного життя, до
інших людей та природи; пробуджувати та стимулювати в учнів бажання
творити «добро». Обладнання: М. Скорик «Мелодія», пісня «Даруй добро», «Людина починається з добра», дитячі малюнки. |
Зміни в практиці вітчизняної
освіти, що відбулися останніми роками, не залишили осторонь жодний
аспект шкільної справи. Нові принципи особистісно орієнтованої освіти,
індивідуального підходу, суб'єктності в навчанні, що прокладають собі
шлях, вимагають насамперед нових методів навчання. Школі, що
оновлюється, потрібні такі методи навчання, які б: • формували активну, самостійну й ініціативну позицію учнів у навчанні; • розвивали, насамперед, загальнонавчальні вміння та навички: дослідні, рефлексивні, само-оцінні; •
формували не лише вміння, а й компетенції, тобто вміння, які
безпосередньо пов'язані з досвідом застосування їх у практичній
діяльності; • були пріоритетно націлені на розвиток пізнавального інтересу учнів; • реалізовували б принцип зв'язку навчання з життям. |
Олимпиадные задания по русскому языку и литературе 7-9, 11кл.
|
Список наочних посібників |
Содержание
Вступление Предметно-речевые темы: «Моя семья» «Жильё» «Школа» «Друзья» «Отдых» «Время года» «Животный мир»
Использованная литература
|
Тема: Головні засоби творення комічного та їхня роль у характеристиці персонажів і розкритті ідеї оповідань А. Чехова. |
|
|