Середа, 01.05.2024, 08:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Талашко О.А. - вчитель Луцької ЗОШ №13

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 20
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2

Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

Мої статті | Переглядів: 1352 | Додав: olenatalasko | Дата: 26.03.2019 | Коментарі (0)

Чарльз Діккенс (1812–1870). «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа.

Мої статті | Переглядів: 713 | Додав: olenatalasko | Дата: 26.03.2019 | Коментарі (0)

МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
Мої статті | Переглядів: 624 | Додав: sasha-str | Дата: 15.10.2013 | Коментарі (0)

Тема: Переродження Скруджа як наслідок осмислення свого життя.
Мета: простежити зміни в характері і поведінці головного героя допомогти учням зрозуміти причини деградації Скруджа;    розвивати образне мислення, спостережливість;    виховувати неприйняття надмірної жаги до збагачення та сприяти формуванню розуміння, що людина може і повинна змінюватись на краще.
Обладнання: портрет Ч. Діккенса, таблиця «Мандри Скруджа в часі та просторі», аудіо запис «Щедрівочка» М.Леонтовича.
Тип уроку: урок закріплення досліджуваного матеріалу.

Мої статті | Переглядів: 1894 | Додав: sasha-str | Дата: 15.10.2013 | Коментарі (0)

Тема: Перемого теплих  людських стосунків над багатством Снігової Королеви.
Мета: вчити учнів аналізувати текст, цілісно сприймати його, швидко орієнтуватися в ньому; допомогти учням осягнути велич краси людського серця; показати в чому полягає краса людини, розкрити основний конфлікт казки – зіткнення краси живої і неживої; розвивати мовлення, мислення, уяву, творчість; показати боротьбу між двома силами: добром і злом;
намагатися виховувати любов, доброту, чуйність; виховувати сильну особистість, яку не лякають труднощі, здатну до самопожртви.
Обладнання: троянда, сніжинка(паперова), ілюстрації до казки, портрет Г.К.Андерсен.
Тип уроку: комбінований

Мої статті | Переглядів: 965 | Додав: sasha-str | Дата: 15.10.2013 | Коментарі (0)

Тема: «Співець страждань народних». Життєвий і творчий шлях М.Некрасова.
Мета: познайомити з головними віхами життєвого і творчого шляху поета; розвивати навички самостійного аналізу і синтезу
навчального матеріалу; на прикладі життя поета виховувати наполегливість у досягненні життєвої мети.
Обладнання: портрет М.Некрасова, аудіо запис вірша «Вчерашний день, часу в шестом…», виставка поетичних збірок М.Некрасова.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Мої статті | Переглядів: 2314 | Додав: sasha-str | Дата: 15.10.2013 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення та повторення вивченого матеріалу за 1 семестр
Мета: повторити й узагальнити вивчений матеріал протягом  року; сприяти активізації та розвиткові розумових, мовленнєвих здібностей учнів, їхнього мислення, пам'яті, виробленню в учнів    уважності, спостережливості, відповідальності; формувати культ знань, поглиблювати зацікавленість літературою, виховувати якості уважного читача.
Обладнання: портрети письменників,виставка малюнків учнів до вивчених творів.
Тип уроку: урок систематизації й узагальнення вивченого матеріалу, урок-гра.

Мої статті | Переглядів: 4507 | Додав: sasha-str | Дата: 15.10.2013 | Коментарі (1)

Тема:  «Кращий знавець міфів»
Мета: повторити й узагальнити вивчений протягом теми матеріал; сприяти активізації та розвиткові розумових, мовленнєвих здібностей учнів, їхнього мислення, пам’яті, виробленню в учнів уважності, спостережливості, відповідальності; формувати культ знань, поглиблювати зацікавленість літературою, виховувати якості уважного читача.
Обладнання: ілюстративний матеріал, тексти міфів, малюнки учнів.
Тип уроку: урок повторення, вікторина


Мої статті | Переглядів: 1570 | Додав: sasha-str | Дата: 15.10.2013 | Коментарі (0)

Тема: пословицы и поговорки. Развитие навыка чтения, составления устного высказывания по пословице.
Цели: - углублять знания учащихся о пословицах;  - развивать уместное употребление их в речи, развивать навыки составления устного высказывания; -воспитывать у детей положительные качества.    
Оборудование: учебник «Русский язык 6класс», иллюстрации к пословицам, раздаточный материал, выставка книг  с пословицами.
Тип урока: комбинированный

Мої статті | Переглядів: 1199 | Додав: sasha-str | Дата: 15.10.2013 | Коментарі (0)

Цели: 1) повторить с учениками однокоренные слова;
2) развивать навыки выразительного чтения, составления устного высказывания; развивать умения подбирать однокоренные слова;
3) воспитывать у детей любовь к поэтическому слову; создать условия для воспитания дружеских отношений между детьми. Оборудование: тексты, иллюстрации зимних пейзажей, музыкальное сопровождение (П.И. Чайковский "Времена года", "Апрель:Подснежник", Э.Григ"Пер Гюнт", "Утро").
Мої статті | Переглядів: 743 | Додав: sasha-str | Дата: 14.10.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-20
Пошук
Друзі сайту
сайт школи №13