Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. |
Чарльз Діккенс (1812–1870). «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа. |
МОНІТОРИНГ
НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ |
Тема: Переродження Скруджа як наслідок осмислення свого життя. Мета: простежити зміни в характері і поведінці головного героя допомогти учням зрозуміти причини деградації Скруджа; розвивати образне мислення, спостережливість; виховувати неприйняття надмірної жаги до збагачення та сприяти формуванню розуміння, що людина може і повинна змінюватись на краще. Обладнання: портрет Ч. Діккенса, таблиця «Мандри Скруджа в часі та просторі», аудіо запис «Щедрівочка» М.Леонтовича. Тип уроку: урок закріплення досліджуваного матеріалу.
|
Тема: Перемого теплих людських стосунків над багатством Снігової Королеви. Мета: вчити учнів аналізувати текст, цілісно сприймати його, швидко орієнтуватися в ньому; допомогти учням осягнути велич краси людського серця; показати в чому полягає краса людини, розкрити основний конфлікт казки – зіткнення краси живої і неживої; розвивати мовлення, мислення, уяву, творчість; показати боротьбу між двома силами: добром і злом; намагатися виховувати любов, доброту, чуйність; виховувати сильну особистість, яку не лякають труднощі, здатну до самопожртви. Обладнання: троянда, сніжинка(паперова), ілюстрації до казки, портрет Г.К.Андерсен. Тип уроку: комбінований
|
Тема: «Співець страждань народних». Життєвий і творчий шлях М.Некрасова. Мета: познайомити з головними віхами життєвого і творчого шляху поета; розвивати навички самостійного аналізу і синтезу навчального матеріалу; на прикладі життя поета виховувати наполегливість у досягненні життєвої мети. Обладнання: портрет М.Некрасова, аудіо запис вірша «Вчерашний день, часу в шестом…», виставка поетичних збірок М.Некрасова. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
|
Тема: Узагальнення та повторення вивченого матеріалу за 1 семестр Мета: повторити й узагальнити вивчений матеріал протягом року; сприяти активізації та розвиткові розумових, мовленнєвих здібностей учнів, їхнього мислення, пам'яті, виробленню в учнів уважності, спостережливості, відповідальності; формувати культ знань, поглиблювати зацікавленість літературою, виховувати якості уважного читача. Обладнання: портрети письменників,виставка малюнків учнів до вивчених творів. Тип уроку: урок систематизації й узагальнення вивченого матеріалу, урок-гра.
|
Тема: «Кращий знавець міфів» Мета: повторити й узагальнити вивчений протягом теми матеріал; сприяти активізації та розвиткові розумових, мовленнєвих здібностей учнів, їхнього мислення, пам’яті, виробленню в учнів уважності, спостережливості, відповідальності; формувати культ знань, поглиблювати зацікавленість літературою, виховувати якості уважного читача. Обладнання: ілюстративний матеріал, тексти міфів, малюнки учнів. Тип уроку: урок повторення, вікторина
|
Тема: пословицы и поговорки. Развитие навыка чтения, составления устного высказывания по пословице. Цели: - углублять знания учащихся о пословицах; - развивать уместное употребление их в речи, развивать навыки составления устного высказывания; -воспитывать у детей положительные качества. Оборудование: учебник «Русский язык 6класс», иллюстрации к пословицам, раздаточный материал, выставка книг с пословицами. Тип урока: комбинированный
|
Цели: 1) повторить с учениками однокоренные слова; 2) развивать навыки выразительного чтения, составления устного высказывания; развивать умения подбирать однокоренные слова; 3) воспитывать у детей любовь к поэтическому слову; создать условия для воспитания дружеских отношений между детьми. Оборудование: тексты, иллюстрации зимних пейзажей, музыкальное сопровождение (П.И. Чайковский "Времена года", "Апрель:Подснежник", Э.Григ"Пер Гюнт", "Утро"). |
|
|